Verzendbeleid

Om ervoor te zorgen dat uw pakket correct wordt afgeleverd en dat u het ontvangt binnen het tijdsbestek dat we adverteren, moet u ervoor zorgen dat uw adres correct is ingevoerd en alle relevante en/of vereiste informatie bevat. Het gebruik van juiste afkortingen, huisnummers, gebouw- of appartementnummers en route-informatie (indien van toepassing) is essentieel voor een tijdige levering. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor zoekgeraakte, zoekgeraakte of verkeerd afgeleverde zendingen als het opgegeven adres onjuist is of onjuist is ingevoerd op het moment van aankoop.

UITSTEL VAN BEHANDELING

Voor alle bestellingen geldt een aparte verwerkingstijd, behalve de tijd die een zending nodig heeft om zijn bestemming te bereiken nadat deze door de vervoerder is opgehaald bij ons uitvoeringscentrum. De verwerkings- en verzendtijd van de bestelling is 24 uur na betaling.

Houd er rekening mee dat bestellingen vanaf de datum van verzending 1 tot 8 werkdagen kunnen duren voor Frankrijk. Deze termijnen kunnen buiten onze macht worden verlengd.

 

VERZENDKOSTEN

Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een zending van Volthub weigert , bent u verantwoordelijk voor de oorspronkelijke verzendkosten, plus de kosten voor het retourneren van het pakket naar onze magazijnen. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het verstrekte tegoed.

 

LEVERINGSVERKLARINGEN

Als u een niet-bezorging opmerkt of als de trackinginformatie aangeeft dat uw pakket door de vervoerder is afgeleverd maar u het niet hebt ontvangen, moet u binnen 7 dagen contact met ons opnemen om een ​​klacht in te dienen bij support@volthub.com


We helpen je samen met de vervoerder om het claimproces te voltooien. Houd er rekening mee dat het verwerken van verzoeken tot 30 dagen kan duren.

Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor pakketten die zijn gemarkeerd als afgeleverd door de vervoerder. We geven geen restituties of tegoeden voor pakketten waarvan de bezorger de levering bevestigt.

UITVERKOCHTE ARTIKELEN

Als uw bestelling meerdere artikelen bevat en een (of meer) van deze artikelen is niet op voorraad: we zullen de rest van uw bestelling verzenden en u terugbetalen via uw oorspronkelijke betaalmethode voor artikelen die niet op voorraad zijn. Houd er rekening mee dat het mogelijk is om meerdere pakketten voor dezelfde bestelling te ontvangen als deze uit meerdere artikelen bestaat.

ONTVANGST VAN GOEDEREN - TRANSPORTSCHADE

Onderzoek eerst de verpakking en maak foto's van de verpakking als je deuken of iets dergelijks aantreft. Maak ook foto's van de stortplaats. Als de doos beschadigd is, open dan de beschermfolie/doos in aanwezigheid van de chauffeur. Controleer de goederen dan zorgvuldig. Herken je schade aan de goederen, noteer dan de schade met datum en tijd op de pakbon (niet de pakbon) en de scanner van het transportbedrijf. Laat deze schade bevestigen op de pakbon met handtekening van de chauffeur. U kunt het beste een kopie of foto van de factuur maken. U kunt niet klagen over de goederen zonder ontvangstbewijs van de expediteur.

We hebben al geconstateerd dat we niet konden begrijpen wanneer er schade is ontstaan ​​na verzending. Door de pakbon te ondertekenen zonder enige indicatie van schade, bevestigt u de ontvangst zonder schade. Noteer ook het kenteken van de vrachtwagen. Als alternatief kunt u de acceptatie ook weigeren. Als u schade heeft ontdekt, neem dan direct contact op met onze serviceafdeling via support @volthub.de .

Als u de goederen accepteert zonder deze te controleren, is een klacht niet mogelijk. Dit geldt ook voor acceptatie door vrienden of buren.

 

Op het moment van levering is het essentieel dat er iemand aanwezig is om te controleren of de goederen in goede staat zijn aangekomen. Onze partnervervoerders moeten de afleverdatum telefonisch afstemmen. De situatie is anders met onze geplande zendingen, die een levering op de volgende werkdag of een vaste datum garanderen. Vanaf 08.00 uur tot de levering moet een persoon ter plaatse zijn en de goederen persoonlijk in ontvangst nemen. De chauffeur meldt zich niet telefonisch aan. Als de chauffeur niemand tegenkomt, neemt hij de goederen en levert ze tegen betaling een tweede keer af.

BEZORGING OP STRAAT

Het transportbedrijf levert altijd "free stoeprand", wat betekent dat onze transportpartners uw goederen op de stoep afleveren, gelijkvloers zonder trappen. Ze brengen uw goederen dus niet tot aan uw voordeur of in een pand. U dient ervoor te zorgen dat uw afleveradres eventueel bereikbaar is met een vrachtwagen (7,5 t tot 12 t).

Uitzonderingen voor grotere bestellingen: Het afleveradres moet toegankelijk zijn voor een vrachtwagen langer dan 18 meter en er moeten loshulpmiddelen zoals vorkheftrucks/laders/loshellingen beschikbaar zijn. Heeft u geen loshulpmiddelen, laat het ons dan direct weten.

Een advies: veel chauffeurs bieden extra assistentie, een vriendelijk woord of een kleine fooi helpt. Contractueel is de chauffeur echter niet verplicht om uw goederen tot aan de voordeur of het pand te brengen. U bent verantwoordelijk voor eventuele schade.